08 april 2009

Idag ska jag träffa mia! Det var inte igår precis så det ska bli riktigt skoj. Sockan är helvild men ändå bättre än när han kom, jag tror vi börjar vänja oss vid varandra. Överallt så läser jag "om man bortser från en massa bråk så var studentskivan riktigt kul" till och med jag har skrivit det, men nu när jag tänker tillbaka på det så ångrar jag att jag åkte. Så himla kul var inte de roliga bitarna att de vägde upp allt annat, men bussresan hem var ju iallafall det roligaste, att prata med Sara, Torgny och Martin är alltid underhållande.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Bussresan hem hörde jag ingenting av samtalet vilket ledde till att jag blev fruktansvärt uttråkad och somnade. Det sista jag minns av det är nåt om myrsyra och slickande i Torgnys öra :P
Och jag tycker natten va kul. Jag försökte liksom strunta i skiten då och tänkte att vi skulle ta det där sen. Jag tror det fungerade lite för mig just då :P
puss på dig! <3

Sandra sa...

Ja, du hade säkert roligare än mig. För jag hade inte särskilt kul den kvällen, men det är ju bra att några hade det (: