12 juni 2010

I've never been so wrapped up honey

Vet inte vad som ska skrivas. I veckan har det varit jobbjobbjobb, as usual. Vi var iväg på sommarlunch också, på Stallmästaregården, vi och alla forskare. Riktigt trevligt var det tycker jag. I övrigt har det inte hänt så mycket, i måndags och torsdags sov jag tidigt, riktigt tidigt. Tisdags övningskörde jag i boländerna, rondellkörning, backning mm. Onsdagen spenderades med Håkan, och vi råkade ha ner min kära dator från sängen när vi skulle se på film så nu är strömsladdsuttaget helt böjt, haha! Gårdagen spenderades också med Håkan, vi gick och såg Kommissarie Späck, den var inte överdrivet bra, bara bitvis. Håkan lyckades även knäcka min nacke idag när vi skulle säga hejdå så nu sitter jag här med en vetekudde mot smärtan, skillat värre. Men det är nog borta imorgon. Och imorgon ska jag åka och klämma och känna på mobiler tror jag. Vill ha en ny, frågan är bara vilken. Och på måndag ska jag träffa Jessica!! Känns som att det var en evighet sen. Spännande det här blev. Nu ska jag gå och äta lite kladdkaka, mums!

Inga kommentarer: