27 april 2011

Desire

Då har man sagt upp sig, chefen tog det nog inte på riktigt kändes det som. Han erbjöd fortfarande fast tjänst och tyckte att 'jag skulle fundera vidare på det', även fast jag sa att jag inte ville ha den. Men polletten trillar nog ner så småningom. Nu ska jag sova, måste ju gå typ fem minuter tidigare varje dag numera så jag kan platta min lugg, annars är ser det ut som en effing katastrof. Mer än vanligt det vill säga. Imorgon är det valpkurs också, yey!

Jag är lite kär i min mobil också, min fina Desire! Älskar ordet desire dessutom, så jag säger det mer än nödvändigt nu för tiden kan man säga. Och förresten har Mia gjort mig till en pirat på sin mobil, och om det kan man inte säga annat än awesome!!


2 kommentarer:

mia sa...

man får vad man förtjänar, och du är så awesome att du förtjänar en pirat. det vill säga sjukt awesome! :) <3

Sandra sa...

Du är sjukt awesome! <3