04 december 2008

Sjuk

Igår började jag må dåligt, huvudvärk, feber, ont i hela kroppen, speciellt i huden. Det gjorde till och med ont att ha ett linne på sig. Tog några tabletter och försökte sova men det gick inte. Gick upp och tittade på tv i några timmar, somnade vid tre. Vaknade fyra timmar senare och mådde som ett as, ännu sämre än på kvällen. Sjukanmälde mig, gick och sov. Vaknade vid fyra igen och klev upp då. Nu sitter jag och tittar på Vänner. Mår fortfarande dåligt, hoppas jag kan gå till skolan imorgon så jag kan skriva provet som jag missade idag. Känns dock inte som att det kommer gå så bra, har inte lyckats trycka in något i huvudet. Fan.

Nästa vecka är det slutprov i nk och religion och det funkar inte. Jag orkar inte. Jag tänker skita i naturkunskapen. Jag pallar bara inte.

Inga kommentarer: