16 augusti 2009

step by step, heart to heart

Ni kan aldrig tro min lycka - jag ska få stanna på CFGR!! Inte på fast anställning, och inte på 100% men ändå! Lycka säger jag bara!

Igår var vi och fira Kattis som fyllde 19 år, stora tjejen. Lite seg och stel inledning ledde till en mycket trevlig kväll till slut. Många skratt! Det värsta med att träffa alla är dagen efter, idag saknar jag alla så mycket att det fysiskt gör ont i hjärtat. Jag hatar att vi nästan aldrig ses, det gör mig så ledsen. Jag vill tillbaka till tiden innan studenten när vi träffades och skrattade varje dag. Men något som är positivt är att jag och Jessica har börjat prata mycket mera, det gör mig glad mitt i allt elände.

Förövrigt: Eminems gamla musik - love it!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Det är så roligt att du får stanna på CFGR!!! Är jätte glad för din skull :D
Och det var riktigt roligt att träffa alla igen och samma sak var det för mig imorse, man saknade alla riktigt mycket.
Vi måste bli bättre på att ses så som vi gjorde hos Kattis :)

Jag är riktigt glad att vi börjat prata mera <3 Det måste vi fortsätta med!

Puss på dig!

Sandra sa...

Ja, måste verkligen fortsätta prata mycket. Som idag ;D <3