24 augusti 2009

Underbar dag på stan

Nu är jag hemma efter en underbar dag på stan med Jesse James. Först åkte vi och köpte en mobil till mig. Killen i affären var jätteskum, men på ett bra sätt. Sen gick vi ner på stan och åt mat och kikade i affärer, efter det började Jessicas lektioner så jag dumpade henne på skolan och åkte hem och nu sitter jag här. Spännande va?

På affären:
- Jag vill ha den här mobilen, fast vit.
- Okej, då fixar vi det.
- Great.
- Jag har gått in i en dörr.
- Öh, jaha. Hur lyckades du med det?
- Det var lite roliga omständigheter.
- Det brukar det vara.

Det syntes knappt ens att han hade gått in i en dörr, men sen kunde man inte låta bli att tänka på det när han väl pekat ut det. Det var min dag det.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Killen i affären var lite rolig ^^

Det var en riktigt rolig dag med dig, thank you my friend! :)
<3

Sandra sa...

Tack själv, det var lovely! <3