20 september 2009

Oh, come closer show me better times, I believe you showed the best of me

Har varit kattvakt i helgen åt min brors katter, var väldigt skönt att få vara ensam ett dygn med mina tankar bara. Har sett på otroligt mycket film eftersom min bror har en miljon kanaler ungefär. Lite tips:
- 1408. Den skrämmer skiten ur mig i vilket fall, både när jag såg den på bio och nu hemma. Se den, den är verkligen bra!

- Sweeny Todd: The demon barber of Fleet Street. Makaber men ändå en väldigt bra film.
- The Reader. Så bra!! Helt klart värd att se minst ett par gånger!
Sen såg jag några till, men inga som var kanon precis, utom Ice Age då, haha!

Nu ska jag snart äta mat och sedan bege mig till stan för att se Flickan som lekte med elden. Jag hoppas den är lika bra som Män som hatar kvinnor!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har inte ens sett första, skäms på mig :P
såg Inglorious basterds igår. den va inte så bra som jag trott, rätt äcklig faktiskt. Bara så du vet liksom ;)

Sandra sa...

Du måste se den! Ettan är bättre än tvåan, men utan att tvåan är dålig liksom!! Älskar milleniumtriologin!
Jag vill också se Inglorious Basterds!