19 november 2010

all I want now is a white light moment

Har precis koksaltbadat piercingarna, den ena blöder lite lite grann. Stackarn! Men nu är han ren och fräsch! Längtar efter att köpa andra smycken att ha i. Är så stolt över mig själv som vågade, men Baumwolle höll mig i handen hela tiden och Lina stod och log uppmuntrande åt mig.

Efter första hålet,
piercaren: - värre eller bättre än du trodde?
jag: - värre. nej, bättre. jag vet inte!
Baumwolle: - Äh, du har ju ett hål till på dig att känna efter.


Världens snällaste piercare måste jag säga, sjukt rolig kille. Efter mardrömmen och den totala lyckan, ambivalent jag vet, så gick vi och åt middag på en indisk restaurang, mums! Under middagen utbrister Lina 'Sandra, det var tur att du inte tittade på nålen för det var typ en sån som man chippar hundvalpar med!' och jag håller nog med, tur att jag inte tittade.

Inga kommentarer: