08 november 2010

and the story of us looks a lot like a tragedy now

Note to self:
- Torktumla aldrig dina foppatofflor.
- Ta något varmare än skinnjacka när det är 10 minus.
- Ta på dig en mössa och långkalsonger också.
- När du inte kan sova, läs för i helvete inte gamla sms!
- När du inte kan sova, läs inte i din svarta bok.
- När du inte kan sova, gå upp och gör något istället för att ligga och snurra i sängen i fyra timmar.
- Sov mer än tre timmar inatt.
- Lyssna mer på Taylor Swift, du vet att det känns bättre då.

~~~~

'Jag tänker så mycket på dig att jag dör snart. Det går så segt!'

'Godnatt min lilla sockerkaka!'

'Hej. Vaken?'
'Än så länge. Dårå?'

'Tänkte bara säga att jag saknar dig'

'Jag sitter i bilen och tänker på dig'
'Varför?'
'Jag gör det ibland'


~~~~

The black book
Har gått hela dagen och hoppats att varje sms ska vara från dig. Att du ska undra hur jag mår, om jag vill ses. Men du har inte hört av dig, precis som jag.


Så föll jag dit igen. Jävla skit. Mår illa nu, äcklad. Det funkar inte det här, måste sluta. Det finns egentligen bara ett alternativ så kom igen för fan!

Trött på att du inte ens kan stå för ditt ord. Trött på dina brutna löften, trött på att låtsas.

Inga kommentarer: