22 december 2010

party crasher, penny snatcher

Gladgladglad. Men fruktansvärt trött! 24 minusgrader imorse, underställ, tre par leggings, mjukisbyxor, två tjocktröjor, en stickad tröja och fyra par strumpor senare var jag redo att möta kylan, och det gick bra! Trots tågförseningar. Bra dag på jobbet, men jag blev asirriterad i ett par timmar, sen återgick jag till mitt överglada överflummiga jag igen. Myskväll med Baumwolle med shopping och middag blev det också. La ner mer pengar än vad som är rimligt på en klänning, men jag älskar den!

På jobbet och jag är övertaggad:
Jag: - Jag har gjort en labyrint i isolatorhallen, först slalom, sen måste man krypa under en isolator, över ett hinder, runt en stolpe...
Lina: - Eh, jag tror att jag går runt faktiskt.

3 kommentarer:

Jessica sa...

vad är det för klänning? vad är det för klänning? bilder taaaaaack :D

Emput sa...

liite kläder ;) haha men det är bra! man ska inte frysa!! :)

Sandra sa...

James: Från MQ. Fixar bilder ;)
Minii: Förstår inte vad du menar, det här är min normala outfit? :P Nej, det värsta som finns är att stå och huttra på tågperrongerna! ;)