04 februari 2011

Desperado

Vet inte när jag grät sist, länge sen är det. Men idag när jag kom hem bara forsa tårarna. Jag hatar mitt jobb. Jag orkar inte!! Jag har mått så himla bra nu ett tag, och nu kommer allt på samma gång. Nivån på mitt jobb är sådan att X bara drar, tidigare än X ska, säger inte hejdå och lämnar mig med allt jobb så att jag får jobba över två timmar, inte hinner gymma och får stressa arslet av mig för att hinna hem och äta middag med min familj. X är 25 år gammal, dags att växa upp? Det är den nivån som är. Sen är allt fucked up på jobbet för att någon inte vet vad denne sysslar med utan bara gör som denne känner för, vilket leder till att vi övriga två måste städa upp efter denne, och sköta vårat eget jobb = jobba 150% ungefär. Jag har jobbat över varje dag den här veckan. Okej om jag inte pallar? Sen är det en massa mer, men det passar sig inte att skriva ut här.

Roliga saker:
- Min chef var med på radion idag och blev presenterad som 'Sven Pettersson, professor och föreståndare för den bakteriefria musavdelningen på Karolinska Institutet'. Här! kan ni se en bild på min chef och se vad det var om.
- I nästa vecka kommer Micka och jobbar lite extra på mitt jobb, hon är så himla rolig!
- Imorgon blir jordens sötaste Sockiplast två år!
- Imorgon kommer världens finaste Jazz hem!!

Inga kommentarer: