24 februari 2011

I see sparks fly whenever you smile

Övertrött. Kan bero på att jag typ aldrig sover numera. Ett tips kanske. Igår var det musicquiz med Mia och Korv-Peter på Pipes. Thumbs up! Inte för att det gick så särskilt bra men ändå. Diskussionen hamnade på något vänster om djur, djurförsök, köttätande, avlivning och jag kände mig lite hemsk när jag motiverade att jag lätt skulle kunna skjuta en ko (i syftet att få mat) med meningen 'Det är ju bara ett djur'. På något vis känns det också som att jag blev den hemska för att jag avlivar djur på mitt jobb, trots att Jenny satt och pratade om att avliva människor och utvecklingsstörda bebisar. När jag väl kom hem så möttes jag dock av en spinnande katt som jag kramades med länge innan jag gick och la mig med katten i sängen, då kände jag mig inte så hemsk längre.

Har precis avnjutit en chailatte också, thumbs up!

Inga kommentarer: