16 juni 2009

Andra jobbdagen.

Städade klart i djurrummet idag. Bara 13 burar kvar att städa denna vecka, det är specialdjuren som inte bor inne i rummet längre. Idag avlivade jag lilla Klumpfot Spinsson, han var söt men hade ont så det blev bäst så. Särade lite bebisar och diska, diska, diska.

Efter jobbet gick jag (vilse) en sväng i Solna Centrum. Köpte ett par jeansleggings och skulle köpa en ny mascara då min gamla rymt, men de hade inte den jag vill ha. Hemma på perrongen i Knivsta mötte jag på Maria, en glad slump! Snackade lite allmänt om kaniner och sånt, sedan fick jag även träffa den omtalade Jack.

Imorgon är det till att städa de sista burarna och göra en massa pappersarbete. Det blir nog lite lagom sådär tror jag. Eventuellt ska jag träffa Maria också, det håller jag tummarna för!

Inga kommentarer: