03 januari 2011

Angel

Knallförkyld. Feting grinig. Lätt irriterad. PMS. Inte min dag.

Jag efter 90 minuter på jobbet 'Uuuh! Det bara slog mig, inte ett år till med den här skiten!' Lyckligtvis har jag Therese på jobbet! Och Lina, men hon har semester.

Varför jag ogillar killar av årgång -90:
- Är du hästtjej?
- Nej.
- Jo, men lite?
- Nej, jag har varit förut..
- Det märks, hästtjejer har alltid attityd.

- Vi föder upp travhästar.
- Jaha, har ni något stuterinamn då eller?
- Alla hästar heter olika.
- Öh, ja. Men typ som Tilly-hästarna menade jag.
- Jaha, nej. Vi bara kör upp dem till V75 och vinner en massa pengar.
- Jaså.
- En. Massa. Pengar.

- Patrick sa att han och Jessica träffas typ två gånger i veckan.
- Jaha?
- Fatta vad jobbigt.

- Mm.
- Då måste man ju ändå runka tio gånger i veckan.
- Taskigt läge. Du kanske skulle skaffa flickvän?

- Alltså, jag behöver klippa mig.
- Säger du det.
- Ja, hur tycker du att jag ska klippa mig?
- Jag kan klippa dig!
- Kan du?
- Ja, jag har klippt kossor i skolan, och hur olika är ni egentligen?


Jessica frågar om hon ska följa mig hem:

- Nej, men jag klarar mig själv, jag har ju min iPod så jag slipper höra om jag blir överfallen.
Responsen från en karl, årgång 90: 'Öh, är du lite cp eller?'
Blev så chockad, vem fan säger så i våran ålder? Nej, då tappade jag allt humör som redan hade varit på väg ner rejält sen en karl på dansgolvet skulle 'spöa' mig eller whatever för att jag puttade bort honom från Linn. S-U-C-K! Detta är ifrån nyår alltså, och konversationerna med. Nej, ingen lyckad start på detta år.

Inga kommentarer: