08 januari 2011

jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Igår firades Hanna, bjöds på midadg, skönsång med spelet ogachaka(?), flumdans och piercinghångel. James sov över och bjöd på någon form av ballerinadans i sömnen med armviftningar och grejer, kunde inte göra annat än att skratta. Idag bar det äntligen(!) av till Bredbäcks kennel för att titta på valparna! Så fruktansvärt bedårande, underbara, söta, gosiga. Kunde inte sluta titta på dem, och nu är lilla Jazz tingad till oss! Min lycka är oförklarlig!! Två veckor kvar tills vi ska dit och hälsa på dem igen, och efter det ytterligare två veckor så får vi hämta hem honom! Är så glad att jag till och med ska kosta på mig en smiley! :D

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hahah ofta jag gjorde så i sömnen!?! mitt undermedvetna vill kanske bli en ballerina ;)
Åh lilla valpisen är så underbart söt!! <3

Sandra sa...

Tror det ja, du skulle nog bli en awesome ballerina! :D
Ja, det tycker jag med att han är ;D