17 januari 2011

so this is me swallowing my pride standing in front of you saying I'm sorry for that night

Jag har insett att jag är lite rädd för ryssar, det är något med sättet som de dricker vodka på. Jag stör mig på folk som visslar. Konstant. Mercedes är den gulligaste personen jag träffat på länge. Jag är beroende av How I Met Your Mother, har sett fem säsonger hitills. Jag kommer bli arbetslös i augusti. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, och tål därför inte folk som har sitt liv exakt som de vill ha det. Spanska forskare är superroliga. Roligaste kommentaren förra veckan var nog Gesan som sa 'What did you say? Dräktig? God, that sounds like a bad word!' Sjukt kul när man var där åtminstone. Jag stör mig på folk som har mjukisbyxor och stövlar i kombination. Jag hatar slask och halka. Men, om tre veckor. Då sitter jag här, med en valp i famnen! Det ni! Lyckliga lyckliga jag!

Inga kommentarer: