17 september 2011

all I wanna do is see you smile

Anmält Jazz och Kiara till Mårtenutställningen, längtar som fan. Varför man väljer att spendera sin födelsedag i ett kallt ridhus är dock frågan. Men utställningar är ju så kul!! Är så sur på mig själv att jag missade att anmäla cockerklubbens utställning i oktober på Jälla, kan det bli närmare liksom? Men Mårten ska bli grymt kul, brukar vara runt 500 valpar mellan 4-12 månader anmälda. Nu är frågan Stora Hund eller inte? Tror det blir det, även om jag måste åka kommunalt... Har en månad att fundera.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Klart du ska vara med på stora hund, kul med så mycket hundar ju! Och så kan jag följa med och hejja och hjälpa till att bära :D

Sandra sa...

Haha, bra det. Kan behöva mig en egen hejaklack om jag ska ställa på Nordisk vinnarutställning :P