23 september 2011

Endlessly ♥

Japp. Då var det bestämt. I februari kommer det hit en liten valp!! ♥ ♥ Det som är riktigt roligt är att jag får välja vad han ska heta i stamtavlan, så länge som det börjar på L.

Namnförslag hittills (fem timmar efter att jag bestämt mig):

◌ Linslus
◌ Ljuvlig
◌ Lysande
◌ Lilleman
◌ Lattjo
◌ Livlig
◌ Lovely
◌ Ladda
◌ Lustig
◌ Listig
◌ Löfte
◌ Lovande
◌ Love Story
◌ Luring
◌ Ligist
◌ Let's go for Gold
◌ Let's Mingle I'm Single
◌ Lost N'Found
◌ Liv i Luckan
◌ Like No Other
◌ Live Love Laugh


Ska ju in ett kennelnamn innan namnet också. Just nu ligger nog 'Let's go for Gold' närmast eftersom det är det jag vill att vi ska göra, haha! Men imorgon är det nog något annat. Hjälp, tack! Vilket gillar ni mest, och gärna fler förslag!

5 kommentarer:

Emput sa...

like no other eller lattjo! helt klart ;)

Emput sa...

kul att du äntligen bestämt dig förresten :D

Jessica sa...

Let's mingle I'm single & Live love laug är riktigt bra. Och Lovely tycker jag också om för varje gång jag hör det ordet så tänker jag på dig, du sa lovely under hela gymnasietiden typ :D

mia sa...

En till? Skaffade du inte hund nyss? :P

Sandra sa...

Jazz är ju inte min, han är ju familjens :P Sen vill jag ha en vuxen hund när jag flyttar hemifrån så den klarar att vara själv och så, för sen har man ju ingen som kan ha valpen på dagen som jag har nu och då kan jag inte skaffa valp sen ;P