03 september 2011

Just dance, it's gonna be okay

Härlig kväll igår! Gasque på Gotlands, drog visserligen ut väldigt på tiden och tjejen mittöver pratade i princip enbart om Harry Potter eller satt och stirrade på mig, men det var kul ändå! Martina som visste om Harry Potter satt längre upp på bordet och gjorde trollstavsrörelser mot mig så jag höll på att skratta på mig. Sprang runt barfota på Gotlands också så idag var mina fötter svarta, och jag menar verkligen svarta! Markus berättade för mig att jag hade snygga skor, men jag borde ha ett par beigea också, vad jag skulle med dem till var ett mysterium. Efter det drog vi till Västgöta för att skaka rumpa, riktigt nice! Jessica och jag blev aslyckliga när Lady Gagas Just Dance kom, nostalgi! Grym kväll helt enkelt, med en massa härliga människor, det här året kommer nog bli riktigt härligt!!

Inga kommentarer: