28 februari 2012

I know you're scared it's wrong, like you might make a mistake

Känner mig löjligt duktig över att ha pluggat ikapp 20 sidor matte och x antal diagnoser -- jag har kommit ikapp med matten!! Har dessutom varit ute med Jazz och lekt, suttit i telefonkö hos SAS i 20 minuter och bokat flygbiljett till valpis och det är inte ens lunch än!? Vad är det som händer -- effektiviteten flödar! Nu ska jag nog laga lite lunch och sen ska jag ta itu med fysiken, bra pluggdag om man bortser från att jag missade dagens dugga pga bultande huvudvärk.

Dessutom såg jag att jag omedvetet hade kluddrat ett och samma ord typ tjugo gånger på pappret medan jag satt i telefonkön, så nu har jag nog döpt valpis -- om han passar i det såklart!

Edit 14.40: 50 sidor fysik - check! Nu tar jag paus och njuter av det fina vädret! 100 sidor fysik to go plus massa uppgifter, men det tar sig.

Inga kommentarer: