09 februari 2012

Motivation

Känner mig duktig, har gjort alla mattediagnoserna. Minst ett poäng på tentan med andra ord! Visserligen var 98% chansning och jag lärde mig inte mycket, men ett bonuspoäng säger man inte nej till. Nu är det "bara" 40 sidor av matten, fyra kapitel fysik och ett kapitel kemi att ta igen. Men hey, jag tog igen lika mycket förra året så det ska nog gå bra, bara jag hittar motivationen.

Edit: Nu är det bara 30 sidor kvar av matten, går som tåget det här! Pluggandet avbröts dock när Hundsport damp ner i brevlådan. Hittade en inoff i Sollentuna i mars som jag nog ska ställa på. Samma domare som jag visade Kirpan för i november, tyckte om henne, väldigt mjuk och noggrann. Lite lustigt att man inte fick springa enskilt, men annars bra. Så vi satsar nog på den utställningen!

Inga kommentarer: