10 februari 2012

smile even though your heart is breaking

Räknat 25 sidor matte! Känner mig sjukt duktig, dock har vi mattelektion idag så nu är jag ändå tio sidor efter, men det känns överkomligt. Nu har jag lite paus sen är frågan om jag ska attackera kemin eller fysiken. Kemin känns lockande för att det är minst så man bara kan bocka av den, men fysiken måste jag ha koll på till labben nästa vecka. Å andra sidan har jag bara en mattelektion på måndag så då hinner jag plugga en del då med.

Nu är Jazz iaf anmäld till inoff. utställningen i mars! Micka ska med och ställa Herta för första gången, ska bli spännande, speciellt med tanke på att Micka fått för sig att hon och jag ska trimma Herta inför utställningen... Men nu har jag något att längta till inom den närmsta tiden! Känns riktigt bra (:

2 kommentarer:

Emput sa...

25 sidor matte! härligt!! :D måste ses snart tycker jag! saknar dig

Sandra sa...

Yes, kändes bra! ;D Vi måste boka upp ngt snart, saknar dig med, länge sen nu ju! :O <3