22 juli 2007

Bill och Bull!

Ja. Så har det varit party hos Mia :)
Vi fick typ en massa god mat! Ingen aning om vad en del var, men det supergott iaf (:
Jag och camilla sprang runt som bill och bull, typ om ngn skulle ta mat sprang den andra med och hämta ngt den med =P var en massa folk där också. blyg som man är vågade man ju inte prata med folk förrän man fått i sig lämplig(?) mängd vin och cider ;)


Camilla passade självklart på att berätta för alla hur sämst jag är på singstar =P och jag gjorde bort mig genom att när killen som var där (vars namn jag inte minns) kastade en servett över bordet. jag var itne alls beredd utan kastar mig ner bakom camilla och skriker. Ett antal skratt blev det ;)

Sedan skulle folk som var myndiga till krogen. Bill och Bull hör inte till dem. Så vi drog till pepparn och chillade lite (:

Nu ska jag sova tror jag ;)
Krams!

Inga kommentarer: