08 juli 2007

Så sitter man här igen...

Men nu har jag varit ute i några timmar med Maria. vi båda fotonördar gjorde ett besök hos kossorna här i närheten. galet fega kossor ;)

självklart började det då regna och eftersom att bådas kameror är värda ett antal tusen så beslutade vi oss för att cyckla hem till mig. Vi tinade lite bullar och tog ut hamstrarna för fotografering. dock ville hamstrarna helst äta på bullarna ;P Hoppas att skolans hamster inte kolar vippen nu bara - vore lite pinsamt. faktiskt.

Efter ett antal timmars babblande så insåg vi att Maria hade missat middagen med flera timmar så vi bestämde oss för att runda av. följde med maria en bit då hon inte alls hittar hem till mig, men det vart lite längre än planerat. tyvärr hann jag inte riktigt hem igen förrän regnet fångade mig. så vart fötterna plaskblöta. igen. Men efter en kopp te och varma sockar så är jag nöjd (:


Bilder var tanken, ja. Men de är på kameran. Lägger eventuellt in några lite senare.

Inga kommentarer: