07 juli 2007

Ja, jag erkänner...

... jag faller för grupptrycket och skaffar mig en egen blogg. Inte för att något relevant kommer att nedtecknas men det är nog värt ett försök. eventuellt. Först tänkte jag mig då en tjusig, väldesignad blogg, men som du kan se så föll det på min inkompentens att matcha färger. vidare hade jag tänkt mig att använda sassie i länken, men någon hade snott detta namnet! döm om min förvåning! Därför vart det ju för mig helt logiskt att hitta på något på isländska? Nej, men jag snubblade in på någons sida och hittade namnet Berllir som ska betyda busfrö. Lämpligt? Nej, inte riktigt.

Anyways. Tittar på live earth. Inte så där överdrivet bra tycker jag faktiskt. Känns som att ytterst få anstränger sig och verkligen vill. Men hur som haver. Nu ska jag gå ut och ta en promenad och tänka på livet... typ.

Inga kommentarer: