09 juli 2007

Ingen rubrik idag ;)

Kom på mig själv med att sitta och snacka skit om grannarnas ungar som beter sig som jag vet inte vad. Kan inte ens komma på ord. bland det mest hemska tycker jag är mamman som alltid kallar sin son för "pojken". hej flashback till boken "pojken som kallades Det". Känns väldigt fel.

I alla fall. idag har jag inte gjort så mycket. kollat på kommande biopremiärer. Måste se simpsons filmen! :D Förmodligen kommer den säkert vara dålig. men det får man väl ta. Jag vill även att Pirates 3 ska komma ut på dvd! can't wait.

mina försök att övertala mamma om att antingen skaffa en till hamster eller alternativt en hund har misslyckats. dock tycker hon om Tino. undrar om man kan få köpa honom? :P Nej, ska jag ha en till ska det vara en hona (:

Tino ^^



Inga kommentarer: