28 augusti 2007

Host host

Öh, ja. Ungefär så. Sån himla dryg hosta. Går inte över trots medicinen :( Orkar inte hosta jue.

Idag då. Började med dubbel timme i sällskapsdjur. Höll på med olika foder i djurhuset, indelade i grupper. Inte så där överdrivet kul precis. Men det gick väl det med. Sen hade vi lunch. Typ fisk och potatis. Urk. Men jag, sara, jonas och jonathan hade rätt kul iaf.

Efter lunchen hade vi dubbeltimme i djursjukvård. Första halvan så gjorde vi en stencil om hundar, hur de ser ut extriört och om olika raser. Det tog inte så lång tid så vi gick ner och chillade lite i djurhuset. Där hittade vi robban som inte gjorde ngt vettigt så vi snackade med honom ett tag. Askul! xD
Fast, Jessica såg lite generad ut när robban började dra sexskämt och så =P Förövrigt är han typ sämst på jorden på att googla. Men det vart ju rätt roligt ;D

Sen skulle vi ha praktisk djursjukvård. Hälsokoll på hundarna. Gissa vem jag hade då? :P Hugo of course!
Fast, det var lite klurigt att göra hälsokontroll på honom för han ville bara upp i ansiktet och pussas eller ha framtassarna på mina axlar. ^^

Det var denna dagen det. Ingen kul början på den, men vart väldigt kul på eftermiddagen! ^^,

Roligt:
Patricia säger halvosäkert: Jo, jag kan en rolig historia. Men den är lite halvrasistisk..
Sandra hasplar ur sig: Men det gör inget. Det är jag med.
Robban garvar

Nej, nu ska jag mata djuren ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Patricia säger halvosäkert: Jo, jag kan en rolig historia. Men den är lite halvrasistisk..
Sandra hasplar ur sig: Men det gör inget. Det är jag med.
Robban asgarvar

HAHAHA, Sandra då ^^

Anonym sa...

Asså det där skämtet som han drog var ju sjukt konstigt ^^ jag höll på att dö av garv :P