24 augusti 2007

Sjuk.

Jaha. Perfekt. Man går tre dagar i skolan och sen blir man sjuk. suck. Var hemma igår med tvingade mig till skolan idag, big mistake! Borde varit hemma och vilat. Men vad gör man inte?

Vi hade PoF. Gjorde inte så överdrivet mkt vettigt. Men men. Sen var det lunch, chickenbits och ris. Men jag tog pannkaka istället. sen chillade jag, hanna, jessica och sara i djurhuset medan vi väntade på sandra. det var ju som alltid, öh, intressant. Sjuka samtal as usual ;) men lika kul ändå (:

Imorron ska jag vara barnvakt till Leah och Lukas, medan syster min är på bröllop. ska bli kul att träffa mina skruttar igen ^^

I övrigt då? Har feber, snuvig, ont i halsen, svullet svalg, nacksmärtor, huvudvärk och hosta. Blä. Jag mår dåligt ): Dessutom så ska lilla Thino tillbaka till skolan på måndag, kommer sakna fluffet. Man kanske skulle sno han ;P På måndag har vi djursjukvård också. Har jag tagit hem läxan? Nej, självklart inte. Suck. Får åka in tidigt och lämna Thino och sedan plugga. Blä.


Over and out.

Inga kommentarer: