24 september 2008

Jag är sjuk

Jag är sjuk. Eller kanske inte sjuk, jagvetinte. Men jag tappar håret. Stress sa farbror doktorn. Så nu är det "bara" att slappna av och proppa i mig extra vitaminer som tydligen skulle vara bra för håret. Så, personligen så hoppas jag ju på att det ska hjälpa så jag slipper ta studenten flintskallig. Insåg nog idag när jag duschade hur illa det var, rasade av en stor tuss hår. Det fick mig att må illa. Spyfärdig, samtidigt som jag vill grina.

Idag har jag beställt studentmössa. Ångest!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

*Spontankram* den var du inte beredd på va :D

vad spännande att ni ska åka till London :D ska ni bo i själva london? hur länga blir ni där?

//Kamilla

Sandra sa...

Haha. Vi ska ner i fyra dagar bara, bo på ett litet vandrarhem 2 km från London city ^^