06 februari 2009

Där rök Skara kan jag ju säga. Fan i helvete också! Mitt extraprov i samhällskunskap var ju... speciellt i brist på annat ord. "Ange kommunens och landstingens inkomster och utgifter i %" Ja, för det var just det som jag hade pluggat på till ett prov om riksdag och regering. Jamen, självklart! Dessutom ligger jag och väger i sällskapsdjurskursen som är på 200 poäng, så nu ska jag göra en extrauppgift där också för att få mvg. Får jag inte det kan jag ju kyssa Skara adjöss och min framtid likaså. Till råga på allt så har jag fått feber.

4 kommentarer:

Hanna sa...

du ska inte kyaa skara adjöss ett dugg. Jag, som har sämre betyg än dig, säger du minsann att jag ska söka och att jag inte ska ge upp och allt vad det är :P Då ska tametusan inte du göra det heller! :) och ditt djurhotel kommer bli bäst! <3

Sandra sa...

Får jag mer än 400 poäng vg så är jag körd. Dead. Finito.

Hanna sa...

men det har jag typ redan så jag är redan körd :P

Sandra sa...

har du ju inte, inte på de resterande kurserna.