09 februari 2009

Vänner och idioter

Det finns många idioter på jälla, ett välkänt faktum. Men det finns en idiot som är mer korkad än alla andra. Han är riktigt dum. Han har tagit på sig rollen som lärare men ändå utbildar han folk fel, helt medvetet. Han vet att det rör sig om hybrider och ändå tjatar han om att det är nya färger på vintervita. Fuck off! Jag blir tokig, sen blir han arg och säger att jag kommer bli hatad på min kommande arbetsplats för att jag vill att det ska stå rätt djurslag på djuren. Men jag är ju hellre hatad än en lögnare som han. Men det finns ju åtminstone sötnosar som Kattis, som alltid står på min sida, och Hanna som stöttar när idioten går igång.

4 kommentarer:

Emput sa...

Ni bråkar ju jämt :P Vad är det man säger nu igen: Kärlek börjar ju alltid med bråk och slutar med barnbidrag ;)Puss puss //Minii

Sandra sa...

Haha, du får gärna tro det Minii, om det gör dig gladare ;) Men jag skulle kunna sätta mitt liv på att det inte blir så ;P

Sandra sa...

Jag hoppas han inte hittar till din blogg för då lär han inte bli glad^^

Sandra sa...

Haha, det struntar jag i :P Har redan sagt allt till honom ;)