21 maj 2010

Jump then fall into me

Bra vecka detta. Träffade James i onsdags för a dinner and a movie, blev The Last Song, baserad på en av Nicholas Sparks böcker. Den övertygade inte mig, Miley "Hannah Montana" Cyrus skådespel brister totalt och det enda filmen gör är att trycka på alla knappar för att få igång dina tårkanaler, och till och med där brister filmen. För mig iallafall, jag och en kille i salongen var väl de enda som inte grät. Något positivt är dock Bobby Coleman som spelar lillebror Jonah som far fram genom filmen med mycket charm och ett härligt minspel. Men jag kommer på mig själv att tröttna på filmen någonstans mellan det femtioelfte badet på det lokala akvariet, lerkriget, vattenslangskriget och vattenkriget i havet, då driftar tankarna iväg och jag börjar tänka på Johnossi av alla saker. Anywho, James älskade den. Såklart, haha! Mycket bra onsdag iallafall. Och gårdagen spenderades med Håkan, även det mycket trevligt måste jag säga! Morgondagen bjuder på marknad på dagen och sedan grillning på kvällen, me like!

Låttips: Jump then fall - Taylor Swift. Jag knarkar den konstant just nu, lyssna!!

Inga kommentarer: