25 maj 2010

You're so in love that you act insane

Superkul skiva igår. Dansdansdans! Idag är dock fötterna döda, har skavsårsplåster på hela undersidan av fötterna, det lindrar lite faktiskt, haha! Kvällen tog dock slut lite väl tidigt eftersom en viss Jessica blev knallfull och utkastad av vakten, höjdpunkten på kvällen.

Inte så pigg idag med andra ord, men det funkade, dock ska jag nog sova snart. Tågkaos på vägen hem dock, lyckligtvis så hämtade världens snällaste Håkan mig och vi åt middag tillsammans innan jag fick skjuts hem. Världens snällaste är han som sagt. Nu ska jag sova, good night!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hahah alltså det där kommer jag att få leva lääänge med.. pinsamt! :P
Men innan jag blev utkastad så hade jag det kalas roligt!
Tack underbaraste du för kvällen och allt! ♥