17 oktober 2010

Dance fucker, dance

Jag blev just sjukt opepp på Spanien, verkligen lägga mig ner och grina opepp. Förmodligen för att jag är den enda som har varit pepp, eller Jessica har väl också varit det men.. En vecka kvar och jag känner bara 'bläh'. Jag som var så inställd på en kul vecka med massa skratt och fest.

Haft en helt okej vecka. Igår var det roadtrip, 110 mil och 24 timmar utan sömn. Lagom sliten ska jag säga er, mot slutet var jag så trött att jag blev svimfärdig. Men kul var det! I torsdags var jag och såg Johnossi också, kärlek till det bandet! Och i december ska jag och mia se dem igen, lycka!

Nästa vecka kommer bli lame, har ingenting planerat utom högskoleprovet. Lagom pepp på det liksom. Och Spanien då, hoppas peppen kommer tillbaka på det. Nu blev inte det här så muntert som jag hade tänkt mig, but shit happens.

1 kommentar:

Emput sa...

Ni kommer få så sjukt kul! jag är så avundsjuk!! Men i vår London och nästa höst spanien va? (A) haha