03 oktober 2010

Tell me something I don't know, how many inches in a mile, what it takes to make you smile

Utgång i fredags, kul att träffa lite jällafolk. Det var nästan like the good old times när jag och Kattis ägde dansgolvet, vi lyckades dessutom få två killar att hångla med varandra. Klockrent! Lördagen spenderades med Mia och vi tittade på film, Alfie (awesome!) och Pretty woman (also awesome ofc!) och så goffade vi massor. Jag kom på att dippa vindruvor i vitlöksdipp är rätt okej.

Utgång igår kväll med, firade Jessicas syster. Efter mycket om och men steg mitt humör som inte var kanon från början. Jag blev tokmobbad för mitt ragg och Hanna tafsade honom på röven för att distrahera honom från att hångla med mig och till slut säger han "Det vore kul om din kompis ville sluta tafsa på mig" klockrent!

Idag - seg! Men nu ska jag ut och jogga en sväng tänkte jag. Puss!

Inga kommentarer: