19 november 2011

Good night, sleep tight

Antingen så dricker jag några koppar kaffe och pluggar halva natten, eller så går jag och lägger mig och klämmer in några timmars tentapluggande innan jobbet imorgon? Lutar åt det senare, om jag somnar nu så får jag ändå nio timmars sömn om jag kliver upp vid sex... Nej, tror det får bli så.

Idag på jobbet har vi försökt slå in stoora tuggben i julklappspapper, det var kul, men blev kanske inte så snyggt, haha!

Försökte kolla resultaten från Mårtenutställningen, men hittar inga. Vill veta vem som blev BIS. Bara det inte var bitchen från gruppfinalen så är jag nöjd. Men jag är aspeppad inför nästa utställning, vill ha ett PM nu, vill veta anmälningssiffror. Vill att det ska bli december!! Vill ställa en naken Jazz, haha! Tror det kommer bli grymt kul och hoppas på att Jazzen kan få ett very good iallafall trots nakenheten :P

Inga kommentarer: