25 november 2011

Now I'm standing alone in a crowded room and we're not speaking, and I'm dying to know, is it killing you like it's killing me?

Har hamnat djupt i en Taylor period, länge sedan sist. Men nu är hon allt jag lyssnar på. Igen. Snart drar jag till frisör'n och klipper av mig håret. Sedan blir det plugga några timmar innan jag drar till stan med Jessica, Maria och Minii. Shopping, dinner and a movie, what else could a girl want? Kommer bli awesome. Hela helgen kommer nog bli det förövrigt. Imorgon ska jag vaccinera Jazz och konsultera vet lite, sen drar vi till Jessica och chillar tills mor och far kan hämta Jazz. Senare mot kvällen kommer fina flickor så blir det middag och sedan utgång. På söndag stundar det för Globen Horse Show, början på en tradition känns det som! Känns som en dunderhelg!

Inga kommentarer: