05 januari 2009

Beslutbeslutbeslut

Idag har jag bestämt mig. Jag har bestämt mig för att köpa en Canon EOS 450D. Jag har bestämt mig för att börja plugga naturkunskap. Jag har bestämt mig för att börja träna hoppning med Benjamin igen. Jag har bestämt mig för att göra högskoleprovet även om det känns skit. Jag har bestämt mig för att jag ska sluta vara så trött på livet. Jag har bestämt mig för att läsa på komvux efter skolan. Jag har bestämt mig för att se glädjen istället för sorgen. Jag har bestämt mig för att söka in till djursjuksköterskelinjen. Jag har bestämt mig för att söka till naturvetenskaplig bastermin. Jag har bestämt mig för att söka in till husdjursagronom, husdjursvetenskap och etologi- och djurskyddsprogrammet om jag inte kommer in på djursjuksköterska. Jag har bestämt mig, har du?

5 kommentarer:

Jessica sa...

Vad bra att du har bestämt dig Sandra! :D
Jag står bara och velar, vet inte riktigt hur jag ska göra men det löser sig nog på något sätt i alla fall ^^

Hanna sa...

Jag ska söka in på djursjukvård, nångång :P det är det enda jag verkligen vill göra. annars skulle jag faktiskt kunna tänka mig agronom också, funderade på det förut iaf :P

Sandra sa...

Jessica! Följ med till öppet hus den 11 mars på SLU i Skara :D

Jessica sa...

Om jag har pengar och om jag inte ska göra något annat så följer jag jätte gärna med :D

Sandra sa...

:D Vi tänkte be britta om ledigt på måndag och boka biljetter då (: