16 januari 2009

you and me and the dancefloor

Efter att min mor nästan handgripligen släpat mig till läkaren idag så har jag fått en ny hostmedicin. Vet inte om den funkar, men den smakar bättre än den föregående som gav mig kväljningar. Sen har jag inte gjort så mycket. Läst lite, men medicinen gör mig trött så jag har sovit en del på soffan också.

Imorgon hoppas jag på att få lite läxor gjorda. Eller typ två för de andra är i skolan. Nåväl. Förövrigt så kikade jag på lägenheter i Skara idag och hittade en superfin, tyvärr kommer jag troligen inte komma in och om jag gjorde det kommer den lägenheten vara borta. Men det finns ju fler. Pappa försöker muta mig att anstränga mig mer i skolan så jag kommer in på Skara, om jag kommer in har han lovat mig en katt. Dels för att jag har tjatat om det några månader nu och sen tror jag inte han vill att jag ska vara ensam i Skara.

Hejdå min små äppelfrön.

Inga kommentarer: