15 januari 2009

fuck off and die

sjuk, mår som ett as och är redan trött på livet. har redan fått en massa läxor och jag kan inte göra dem för att jag inte har fått materialet. skitkul. det enda jag kan göra är en halvluddig uppgift i biomedicin. jag som verkligen inte har tid att sitta och göra allt på måndag när jag måste jobba med projektet. plus att jag redan har fyra rester. och jag är mycket väl medveten om att det är mitt eget fel och behöver inte påminnas om det, tack så väldigt mycket.

1 kommentar:

Hanna sa...

I Hund ska vi läsa ca femton sidor, och det är typ sånt vi har läst förut. Så det kommer du ju lätt o klara om du läser det där en gång på måndag bara, du med ditt minne! ^^
och ledarskapen är ord som vi kommer få 1 X 2 frågor på vad de betyder som handlar om föreningar. och det är inte förrän på onsdag den läxan är till. plus att du får skriva av mitt papper på måndag så du behöver inte ens göra det själv, bara läsa igenom dem lite ;P
Med andra ord. Det är inga jobbiga läxor. Och förhören kommer vara gjorda av de två lärarna som gör skolans lättaste prov. Täck dig då ett läxförhör som de har gjort. Du kommer klara det galant. Med andra ord, jobba med det andra så länge och tänkt inte på läxorna. Dem kan du ändå inte göra nåt åt förrän på måndag. Dessutom vet de varför du inte fått materialet.
Och krya på dig! <3