04 januari 2009

wish upon a star

Idag har min familj låtsas att vi är en vanlig familj som kan umgås och därför varit och handlat hela dagen idag tillsammans. Det gick bättre än jag trodde måste jag erkänna. Fick en väst, en film och en skiva dessutom, inte helt fel. Kollade på kameror idag också, länge länge. Men jag tror att jag har bestämt mig nu. Kanske.

Imorgon bär det nog av till Kistamässan. Konstigt det känns att skriva det, förut var det ju Sollentunamässan. Nåväl, husdjursmässan då. Blir nog bra.

För alla er som inte vet - Jessica är en beudransvärd människa. Alltid positiv, alltid peppande och ser alltid allt från den ljusa sidan. Så om ni söker en ny idol eller något så tycker jag att Jessica ska vara en av kandidaterna.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hahaha du är bra söt du! Dina ord värmer <3

Sandra sa...

It's all true! (: <3

Jessica sa...

<33