17 februari 2010

I miss screaming and fighting and kissing in the rain

Idag skrev jag orden "Allt är okej, bara jag får träffa dig" och jag insåg hur sanna de orden var. Så länge jag har den människan i mitt liv så vet jag att allt kommer bli okej. Jag vet att jag har någon som alltid kommer ha förmågan att få mig att skratta så jag nästan ramlar ur stolen, någon som har lika sjuk humor som jag, någon som alltid peppar, någon som alltid lyssnar, någon som alltid finns där. Och jag ville bara säga att jag älskar dig, och jag är sjukt glad att vi lärt känna varandra.

Idag har det varit slappdag på jobbet, hur ovanligt som helst faktiskt. Blev jättekonstigt att inte ha något att göra plötsligt, men det blir väl så om man stressar sönder sig dagen innan. Anywho, kvällen har spenderats med Minii och Jessica i Uppsala med middag på Jalla och sedan varsin Flurry på donken. Übermys att träffa dem båda igen! Galet kul kväll blev det. Nu ska jag lyssna på Taylor och försöka sova, det går inte alltid jättebra. Tankarna smyger sig på om nätterna.

Jag tycker om dig så det gör ont i magen.

Och grattis till mig själv på namnsdagen. Bara en person som kom ihåg, inte jätteförvånande.

Inga kommentarer: