22 februari 2010

this love is difficult, but it's real

Nu blir det bildbombning med vad jag har gjort de senaste dagarna:

Träffade Minii på stan.

Jessica var också med. Här välte jag henne glass - därav minen (som jag älskar!)

Offret från glassvältningen.

Träffade Jessica i lördags för en movienight plus sleepover!
Skabbig i pyjamas och fläta, haha!

En till dam i pyjamas. Vi skulle se The Hitcher (rekommenderas!)

Jag gjorde en Taylor Swift pose. Inte så snyggt kanske.

Älskar dig babe!
Avrundade helgen med att träffa Hanna och äta lite middag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh vilken härlig sammanfattning!
Och jag blev nästan lite livrädd när du välte min glass, det kan man lixom se på det väldigt smickrande kortet du tog ;P
Nu får alla se mina OTROLIGT fina pyjamasbyxor också! ^^
Tack för the movienight!<3

Sandra sa...

Haha, jag älskar det kortet! :D Det är inget fel med dina pyjamasbyxor heller för den delen! :P
Tack själv, underbart och måste göras om! <3