28 februari 2010

in this moment now, capture it, remember it

Jag har tråktråktråkigt. Det är illa. Funderar på om jag ska locka håret igen, så jag får in snitsen lite mera.

Vaknade åtta imorse och slog på Allt för min syster, en riktig gråtfilm. Jag vet inte vad det är med mig heller, jag brukar aldrig gråta till filmer och nu är jag som någon jäkla vattenspridare. Men det kanske blir så då och då. Har även sett en intervju med Tony Irving och hans BFF på fyran. De verkar ha en sån himla fin relation, jag blev nästan lite avundsjuk. Nu ska jag sysselsätta mig tror jag, och försöka komma på något att göra idag.

2 kommentarer:

Emput sa...

åh vill också se allt för min syster!! vi borde ha filmkväll å kika på den :D

Sandra sa...

Den där filmkvällen som vi skulle ha haft i typ ett år eller? Känns inte som att det kommer bli av ;)