16 februari 2010

you belong with me

Idag var en sådan där jobbig dag. En sådan där dag då det känns som att klumpen i magen väger tre gånger så mycket som vanligt, när varje andetag är jobbigt att ta, när det känns som att nästa steg kan vara det sista man någonsin orkar ta. Och när hjärtat känns som det är i tusen bitar. Så då gjorde det jag alltid gör när det känns som att jag håller på att gå sönder, falla i bitar i dess mest bokstavliga betydelse, jag går till kyrkan. Idag åkte jag in till stockholm och st clara kyrka. Och det gick lite lättare att andas, jag vet inte hur länge jag satt där. Bara satt. Närmare en timme tror jag.

Sedan gick jag en sväng på stan och köpte lite saker. Visar en annan gång. Nu tycker jag att ni ska titta på den gulligaste musikvideon i musikvideornas historia.

Taylor Swift - You belong with me

Inga kommentarer: