29 april 2010

Can't help it if I wanna kiss you in the rain

Bra dag idag. Jag, Lina och Jerry jobbade undan på jobbet så vi är lediga imorgon vilket är ungefär hur skönt som helst ska jag säga er. Sen drog jag och Lina ner på stan och såg Johnossi spela lite på Bengans, gilla starkt! Blir alltid glad i själen av det bandet. Sen kom Håkan in till stna, och så småningom även Patrik och vi gick och käkade middag tillsammans, väldigt trevligt. Glömde, Jason var också med, och han slemmade ner hela min hand, inte fräscht. Sen efter middagen blev det en sväng på stan och systemet och till sist hem och hamna här i min sköna säng, och jag är rätt sugen på att gå och lägga mig. Är himla trött faktiskt, och det ska bli sjukt skönt med sovmorgon imorgon iallafall! Nu - lyssna på Mavericks på repeat. Kärlek! <3

Inga kommentarer: