02 april 2010

I can't breathe without you

Vet ni vem det här är? Jessica kanske ni svarar. Men hon är så mycket mer än så, hon är min bästa vän och en helt otrolig människa. Hon är den som alltid ställer upp, jämt, oavsett vad det gäller. Hon är den som alltid peppar mig när livet känns piss. Hon är den som alltid kan få mig att skratta så jag inte kan andas. Hon är den som alltid tar sig tid att lyssna på mina problem, hur stora eller små de än är. Hon är den som ger mig en spark i röven när jag tycker för synd om mig själv. Hon är den som jag vet att jag alltid kan ringa till. Hon är en av de få människorna som jag inte vill leva utan. Hon är den som förstår mig på ett sätt som ingen annan. Den som säger åt mig att göra det som gör mig lycklig, den som har lärt mig lyssna på Taylor Swift, den som bara garvar när jag skämmer ut mig. Hon är den som jag älskar så otroligt mycket, och den som jag saknar så mycket att jag inte kan sätta ord på det! <33

1 kommentar:

Jessica sa...

Många tusen biljoner hjärtan till dig! Jag började nästan gråta när jag läste, du är så underbart bäst <3<3<3<3<3<3<3