03 april 2010

I watched his wildest dreams come true

Jag känner för att skriva något. Men jag vet inte vad. Sitter på mitt rum och lyssnar på Paramore. Det är en Paramore dag idag, jag vet egentligen inte vad det innebär. Om det är bra eller dåligt menar jag. Det är påsk också, ifall nu har missat det tänkte jag. När man var liten var ju påsken underbar, nu är det bara påsk. Inte bryr jag mig jättemycket om att Jesus blev korsfäst, och jag klär inte ut mig till en påskkärring längre heller. Påsken är overrated. Däremot kära vänner så är det soligt och varmt ute, det gillar vi. Tog en lång promenad och bara njöt av vädret tidigare idag. Vet inte vad mer som händer idag, sega hemma troligen. Inte jättesugen på det, men vi får se helt enkelt. Vettigt inlägg, men sådana är iofs rätt ovanliga på denna blogg.

Inga kommentarer: