09 augusti 2008

andas, jag kan inte andas, när du är här

Söndagen den 31 augusti firar gröna lund 125 år, the hives gästar det hela och visst vill du väl hänga med och se the hives? Den 16 september spelar sugarplum fairy på debaser slussen, är du på? Lördagen den 11 oktober så kommer björn, måns, soran och özz till Uppsala och jag vill dit, vill du? Även magnus betnér kommer till uppsala, men inte förrän den 11 december, peppen? Bra inlägg detta blev.

Förövrigt så är Johan Glans på grönan ikväll och jag har ingen som vill gå dit med mig. Det är nästan så att man blir ledsen i ögat.

4 kommentarer:

Hanna sa...

jag hade gärna sett Johan om det inte vore för winnerbäck :P

Sandra sa...

Haha, ja. Men i detta fall räknas inte ens tanken :P

Jessica sa...

Jag skulle jätte gärna vilja gå och se Björn Gustafsson och dom andra :D
Vi kan kanske gå tillsamans?

Sandra sa...

Ja! Det vore superskoj, jag är pepp! :D