27 augusti 2008

gäsp, jag är trött

Jag tycker om min praktik, man kommer dit, klipper lite, badar lite. Sen är det plötsligt lunch, sen klipper och badar man ytterligare lite, sen så är det plötsligt sista hunden för dagen som man är klar med. Det känns bra! Nu pratar Ulva lite mer med mig också, så det är kul.

För övrigt kom Jennifers (min handledare) vän Linn dit idag. De ramlade in på gamla minnen och Linn berättade plötsligt om när hon var full en gång - vegetarianen Linn var packad, och väldigt hungrig, så hon beställer en korv.
Korvgubben: - Ska du ha räksallad?
Linn: - Nej, skippa räksalladen, jag är vegetarian!


Nu ska jag snart sova. Imorgon är det shopping med mia som gäller!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Bra att du trivs på din praktik, vill du byta? :P haha

Roligt det där med Linn och hennes lyckade försök att vara vegetarian ^^

Sandra sa...

Ja, jag tycker faktiskt att jag förtjänade en bra praktik efter att ha vantrivts på den förra ;)